Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Lewicka-Strzałecka Anna
(3)
Żuchowska-Skiba Dorota
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Etyka biznesu
(3)
Odpowiedzialność moralna
(2)
Niepełnosprawni
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Dziedzina i ujęcie
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 222-233.
Perspektywa biznesu Spór o społeczną odpowiedzialność biznesu Próba rekapitulacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu Słabości i ograniczenia CSR Polityka CSR a wynik finansowy firmy Krytyka pomiaru CSR Odpowiedzialna konkurencyjność biznesu CSR a zielony marketing Inwestycje społecznie odpowiedzialne Raporty zrównoważonego rozwoju Funkcje raportu w kontekście firny i społeczeństwa Ogólne zasady raportowania Pytania i dylematy raportowania Uwarunkowania i postrzeganie CSR w Polsce Wizerunek biznesu Otoczenie prawne Sytuacja na rynku pracy Korupcja Socjalistyczne asocjacje i retoryka CSR Rozmyte granice CSR Niedorozwój społeczeństwa obywatelskiego Realia ekonomiczne i standardy etyczne Promotorzy CSR w Polsce Próby etycznej samoregulacji biznesu Empiryczna struktura startegii CSR i jej determinanty Instytucjonalizacja odpowiedzialności moralnej firm: studium Enronu Programy etyczne firm Krótka historia spółki Enron Kodeks etyczny firmy Enron Anatomia bankructwa Lekcja Enronu Konflikt interesów a odpowiedzialność pracowników i organizacji Pojęcie konfliktu interesów i jego rodzaje Konflikt interesów a reguła wzajemności Prawne instrumenty ograniczania konfliktu interesów Zarządzanie konfliktami interesów w firmach i organizacjach Konsument i jego miejsce w gospodarce rynkowej Konsument: podmiot czy przedmiot wymiany rynkowej Granice ochrony konsumenta Prawa konsumenta Edukacja jako instrument wzmacniający pozycję konsumentów Edukacja konsumentów w Unii Europejskiej Przykład wyzwania dla edukacji konsumenckiej - walka z otyłością Przykład wpływu edukacji na postawy konsumentów - zakup kosmetyków Konsumeryzm jako ruch społeczny Konsumeryzm w przeszłości Współczesny konsumeryzm Zielony konsumeryzm Etyczny konsumeryzm Odpowiedzialny konsument Moralne wybory jednostki w kulturze konsumpcyjnej Rola i funkcje konsumpcji we współczesnym społeczeństwie W poszukiwaniu istoty odpowiedzialności konsumenta Konsument jako przedmiot i podmiot oceny moralnej Zaufanie w wyborach konsumenckich Istota i funkcje zaufania konsumenckiego Zaufanie a inne determinanty wyborów konsumenckich Standardyzacja zaufania konsumenckiego i nowe sposoby jego nadużywania Zaufanie w handlu internetowym Hedonizm imaginaty wny etycznym standardem kultury konsumpcyjnej Przyjemność, potrzeba, pragnienie Istota nowoczesnego hedonizmu Natychmiastowość i bezwysiłkowość przyjemności Nowość jako wartość Estetyzacja codziennego życia Przyjemność imaginatywna Zapoznana cnota oszczędności Oszczędność jako cnota mieszczańska, współcześnie zbędna cnota indywidualna Uzasadnianie normy oszczędnościcnota społeczna Konsumenci polscy a konsumenci europejscy: analiza porównawcza standardów etycznych Hierarchia standardów konsumentów europejskich Porównania między grupami Płeć jako determinanta standardów etycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
w opracowaniu: sygn. 155469 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5545 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5544 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [281]-296.
Wymiary niepełnosprawności: historyczna ewolucja problemu i główne współczesne koncepcje Postrzeganie społeczne niepełnosprawności Współczesne perspektywy spojrzenia na niepełnosprawność Niepełnosprawność w społeczeństwie sieci Sytuacja osób niepełnosprawnych w Polsce Postrzeganie osób niepełnosprawnych we współczesnej Przełamując bariery - osoby niepełnosprawne w drodze ku upodmiotowieniu od tożsamości indywidualnych do tożsamości zbiorowych Projekt tożsamości: od negatywnego Postrzegania siebie do afirmacji Polityka niepełnosprawności _ poza tradycyjnymi działaniami politycznymi Niepełnosprawni i niepełnosprawność w rzeczywistości społecznej i nowych mediach - strategia badawcza Czynniki kształcące tożsamości osób niepełnosprawnych we współczesnym społeczeństwie polskim Wpływ doświadczeń życiowych na tożsamości osób niepełnosprawnych Tożsamości osób niepełnosprawnych od wymiany informacji do budowania wspólnoty - charakterystyka profili internetowych osób niepełnosprawnych Obrazy aktywności osób niepełnosprawnych na profilach osób niepełnosprawnych Zakończenie. W kierunku nowego modelu tożsamości osób niepełnosprawnych.
Sygnatura czytelni BWF: X H 223
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7983 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności